شما اینجا هستید : خانه  »  اخبار   »   مهدی یغمایی: «چمدون تو» اردیبهشت منتشر می‌شود

مهدی یغمایی: «چمدون تو» اردیبهشت منتشر می‌شود

مای آوا –  مهدی یغمایی که با حضور در مسابقه خوانندگی «شب کوک» در کنار مخاطبان تلویزیون حضور دارد درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: آلبوم «چمدون تو» نزدیک به ۹ ماه پیش برای انتشار آماده شد ولی در بازه‌ای از زمان یکسری سوءتفاهمات برای انتشار آن به وجود آمده بود که خوشبختانه برطرف شده است. فقط تیزر تبلیغاتی اثر نیاز به بازنگری دارد که تا چند روز آینده فیلمبرداری آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته تازه ترین آلبومم اردیبهشت ماه امسال روانه بازار موسیقی می شود و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به طور رسمی تور کنسرت های تهران و شهرستان آغاز می شود. البته با توجه به سوءتفاهماتی که درباره انتشار آثار برخی از خوانندگان در سایت رادیو جوان پیش آمد امیدوارم مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت ها با همکاری دفتر موسیقی صادر شود تا ما در خدمت علاقه مندان باشیم.

«شب کوک» اتفاق خوبی برای استعدادیابی خوانندگان است

این خواننده موسیقی پاپ درباره مسابقه خوانندگی «شب کوک» که در شبکه نسیم پخش می‌شود، توضیح داد: «شب کوک» یکی از اتفاقات بسیار خوب و ارزشمند در حوزه استعدادیابی خوانندگان در کشورمان است که در اوایل انتقادات مطرح شده پیرامون آن طبیعی بود اما خوشبختانه با تلاش فراوانی که از سوی گروه اجرایی برنامه صورت گرفت برنامه رفته رفته به سمت و سویی کشیده شد که مردم هم از آن استقبال کردند و ماجرا تا آنجا پیش رفت که این اواخر در فضای مجازی نیز ما با انبوهی از اظهارنظرها و انتقادهایی از سوی طرفداران شرکت کنندگان مواجه می شدیم که فضای برنامه را بسیار گرم کرده بود.

وی ادامه داد: یک سری از جنجال ها و حاشیه هایی که درباره حذف و برنده شدن تعدادی از شرکت کنندگان به وجود آمد به نظر من نه تنها مضر نیست بلکه موید یک اتفاق خوب و ارزشمند است و نشان می‌دهد که این برنامه بینندگان خودش را پیدا کرده و می تواند سرمنشا اتفاقات خوبی در این عرصه باشد. البته همانطور که مخاطبان می دانند قرار است در سری جدید برنامه مسابقه‌ای برای استعدادیابی خوانندگان در حوزه موسیقی ایرانی برگزار شود که جای چنین فضایی واقعا در رسانه ملی خالی بود بنابراین همین جا از همه مسئولانی که باعث ساخت چنین برنامه ای در رسانه ملی شدند تشکر کنم.

یغمایی با اشاره به گفتگوهای داوران مسابقه با مجری برای خلق لحظات کمیک و شادی آور گفت: این بازی که در حین ضبط برنامه بین من، پوریا حیدری، فریدون آسرایی، فرهاد برنجان و باربد بابایی انجام می گرفت کاملا به صورت بداهه اتفاق می افتاد چرا که در مسیر فیلمبرداری لحظات زیادی بود که بدون هیچ چالشی مسابقه را برگزار می کردیم اما در لحظاتی که من و باربد با هم شوخی می کردیم فضا به گونه ای پیش می رفت که برایم بسیار خوشایند بود و دوست داشتم به اقتضای زمانی که به من اختصاص یافته فضای شیرینی را برای مخاطبان فراهم کنم. به هر حال مسابقه «شب کوک» برایم تجربه بسیار شیرینی بود که کمک زیادی به من در حوزه مخاطب شناسی کرد.

یغمایی در پایان با اشاره به برنامه آینده مجموعه تلویزیونی «شب کوک» تاکید کرد: در حوزه موسیقی اصیل ایرانی خوانندگان توانا و بسیار خوبی وجود دارند که هنوز کشف نشده اند، ضمن اینکه این نوع موسیقی به دلیل برخی از مشکلات آنچنان که باید در بین جوانان نسل جدید طرفدار پیدا نکرده در حالیکه اگر با ساخت چنین برنامه هایی فرصتی را برای شنیده شدن هنرمندان مستعد موسیقی اصیل ایرانی فراهم کنم قطعا اتفاقات ارزشمندی برای این گونه موسیقایی می افتد، کما اینکه بسیار از خوانندگان حرفه ای موسیقی با شناخت و آگاهی از موسیقی اصیل ایرانی به جریان موسیقی وارد شدند.

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : 0 در حال بررسی : ۰

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.